InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Language learning impairment in sequential bilingual children
Kerry Danahy Ebert, Kathryn Kohnert
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 3, 2016, págs. 301-338
Investigations into the locus of language-switching costs in older adult bilinguals
Arturo E. Hernandez, Kathryn Kohnert
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 1, 2015, págs. 51-64
Lexical profiles of bilingual children with primary language impairment
Kerry Danahy Ebert, Giang Pham, Kathryn Kohnert
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 17, Nº 4, 2014, págs. 766-783
A Longitudinal Study of Lexical Development in Children Learning Vietnamese and English
Giang Pham, Kathryn Kohnert
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 2, 2014, págs. 767-782
A growth curve analysis of novel word learning by sequential bilingual preschool children
Pui Fong Kan, Kathryn Kohnert
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 3, 2012, págs. 452-469
Sentence interpretation by typically developing Vietnamese–English bilingual children
Giang Pham, Kathryn Kohnert
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 31, Nº 3, 2010, págs. 507-529
Beyond morphosyntax in developing bilinguals and “specific” language impairment
Kathryn Kohnert, Kerry Danahy Ebert
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 31, Nº 2, 2010, págs. 303-310
Performance on nonlinguistic visual tasks by children with language impairment
Jennifer Windsor, Kathryn Kohnert, Amanda L. Loxtercamp, Pui Fong Kan
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 29, Nº 2, 2008, págs. 237-268
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados