Periodo de publicación recogido
|
|
|
Artificial Intelligence in Utilitarian vs. Hedonic Contexts: The “Word-of-Machine” Effect
Chiara Longoni, Luca Cian
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 86, Nº 1, 2022, págs. 91-108
A sign of things to come: : Behavioral change through dynamic iconography
Luca Cian, Aradhna Krishna, Ryan S. Elder
Journal of Consumer Research, ISSN-e 1537-5277, Vol. 41, Nº. 6, 2015, págs. 1426-1446
Under the reputation umbrella: : An integrative and multidisciplinary review for corporate image, projected image, construed image, organizational identity, and organizational culture
Luca Cian, Sara Cervai
Corporate Communications: An International Journal, ISSN-e 1758-6046, Vol. 19, Nº. 2, 2014, págs. 182-199
Show me the product, show me the model: : Effect of picture type on attitudes toward advertising
Nilüfer Z. Aydinoglu, Luca Cian
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 24, Nº. 4, 2014, págs. 506-519
This logo moves me: : dynamic imagery from static images
Luca Cian, Aradhna Krishna, Ryan S. Elder
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 51, Nº 2, 2014, págs. 184-197
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados