Periodo de publicación recogido
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Conducting Research in Marketing with Quasi-Experiments
Avi Goldfarb, Catherine Tucker, Yanwen Wang
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 86, Nº 3, 2022, págs. 1-20
Cómo afectará la inteligencia artificial a los negocios: Lo que necesitan saber los líderes
Ajay Agrawal, Joshua Gans, Avi Goldfarb
Harvard Deusto business review, ISSN 0210-900X, Nº 293, 2019, págs. 58-64
Avi Goldfarb, Catherine Tucker
Journal of economic literature, ISSN 0022-0515, Vol. 57, Nº 1, 2019, págs. 3-43
El camino hacia la prescripción: cerrar la brecha entre las promesas y la realidad del BigData
Bernardo Blum, Avi Goldfarb, Mara Lederman
Harvard Deusto business review, ISSN 0210-900X, Nº 256, 2016 (Ejemplar dedicado a: La era del Big Data. Desafíos y oportunidades de la gestión de datos), págs. 56-63
Crowdfunding: : Geography, social networks, and the timing of investment decisions
Ajay Agrawal, Christian Catalini, Avi Goldfarb
Journal of Economics & Management Strategy, ISSN-e 1530-9134, Vol. 24, Nº. 2, 2015, págs. 253-274
Privacy regulation and market structure
James Campbell, Avi Goldfarb, Catherine Tucker
Journal of Economics & Management Strategy, ISSN-e 1530-9134, Vol. 24, Nº. 1, 2015, págs. 47-73
The effect of social interaction on economic transactions: : Evidence from changes in two retail formats
Avi Goldfarb, Ryan C. McDevitt, Sampsa Samila, Brian S. Silverman
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 61, Nº. 12, 2015, págs. 2963-2981
Introduction: : the economics of internet advertising
Avi Goldfarb, Victor J. Tremblay
Review of Industrial Organization, ISSN-e 1573-7160, Vol. 44, Nº. 2, 2014, págs. 113-114
What is different about online advertising?
Avi Goldfarb
Review of Industrial Organization, ISSN-e 1573-7160, Vol. 44, Nº. 2, 2014, págs. 115-129
Does Price Elasticity Vary with Economic Growth? A Cross-Category Analysis.
BRETT R. GORDON, Avi Goldfarb, Li Yang
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 50, Nº 1, 2013, págs. 4-23
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