InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
More similar but less satisfying: : Comparing preferences for and the efficacy of within- and cross-category substitutes for food
Young Eun Huh, Joachim Vosgerau, Carey K. Morewedge
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 6, 2016, págs. 894-903
You call it “self-exuberance”; I call it “bragging”: : Miscalibrated predictions of emotional responses to self-promotion
Irene Scopelliti, George Loewenstein, Joachim Vosgerau
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 6, 2015, págs. 913-914
More intense experiences, less intense forecasts: Why people overweight probability specifications in affective forecasts
Eva C. Buechel, Jiao Zhang, Carey K. Morewedge, Joachim Vosgerau
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 20-36
Framing influences willingness to pay but not willingness to accept.
Yang Yang, Joachim Vosgerau, George Loewenstein
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 50, Nº 6, 2013, págs. 725-738
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados