Periodo de publicación recogido
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Advertising-induced embarrassment
Stefano Puntoni, Ilona E. de Hooge, Willem J. M. I. Verbeke
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 44, Nº 1, 2015, págs. 71-79
Challenges and opportunities for dietary campaigns: Managerial perceptions of success factors
T. Bech-Larsen, J. Aschemann-Witzel, Willem J. M. I. Verbeke, Barbara Niedzwiedzka
Catalan journal of communication & cultural studies, ISSN 1757-1898, Vol. 5, Nº. 2, 2013, págs. 241-254
Theory of Mind and Empathic Explanations of Machiavellianism: A Neuroscience Perspective
Richard P. Bagozzi, Willem J. M. I. Verbeke, Roeland C. Dietvorst, Frank D. Belschak, Wouter E. van den Berg, Wim J. R. Rietdijk
Journal of Management, ISSN-e 1557-1211, Vol. 39, Nº. 7, 2013, págs. 1760-1798
Factores de éxito en campañas de alimentación saludable; un estudio de casos
J. Aschemann-Witzel, F.J.A. Pérez-Cueto Eulert, M. Strand, Willem J. M. I. Verbeke, T. Bech-Larsen
Nutrición hospitalaria: Órgano oficial de la Sociedad Española de Nutrición Clínica y Metabolismo (SENPE), ISSN-e 1699-5198, ISSN 0212-1611, Vol. 27, Nº. 5, 2012, págs. 1536-1541
Attitudinal determinants of fish consumption in Spain and Poland
F.J.A. Pérez-Cueto Eulert, Z. Pieniak, Willem J. M. I. Verbeke
Nutrición hospitalaria: Órgano oficial de la Sociedad Española de Nutrición Clínica y Metabolismo (SENPE), ISSN-e 1699-5198, ISSN 0212-1611, Vol. 26, Nº. 6, 2011, págs. 1412-1419
Une échelle fondée sur la théorie des états mentaux appliquée à la force de vente: esamens de sa validité par des méthodes classiques et par imagerie par résonance magnétique fonctionnelle
Willem J. M. I. Verbeke, Richard P. Bagozzi, Roeland C. Dietvorst, Marion Smits, Aad Van Der Lugt, Carolyn Yoon
Recherche et applications en marketing, ISSN 0767-3701, Vol. 25, Nº 4, 2010, pág. 93
Reliability and validity of self-reported weight and height in Belgium
F.J.A. Pérez-Cueto Eulert, Willem J. M. I. Verbeke
Nutrición hospitalaria: Órgano oficial de la Sociedad Española de Nutrición Clínica y Metabolismo (SENPE), ISSN-e 1699-5198, ISSN 0212-1611, Vol. 24, Nº. 3, 2009, págs. 366-367
When Intelligence Is (Dys) Functional for Achieving Sales Performance.
Willem J. M. I. Verbeke, Frank D. Belschak, Arnold B. Bakker, Bart Dietz
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 72, Nº 4, 2008, págs. 44-57
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