Periodo de publicación recogido
|
|
|
An expectancy theory perspective of volunteerism: the roles of powerlessness, attitude toward charitable organizations, and attitude toward helping others
James J. Zboja, Ralph W. Jackson, Marsha Grimes-Rose
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 17, Nº. 4, 2020, págs. 493-507
The Dissolution of Ethical Decision-Making in Organizations: A Comprehensive Review and .Model
R.W. Jackson, C.M. Wood, James J. Zboja
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 116, Nº. 2, 2013, págs. 233-250
Status consumption and role-relaxed consumption: A tale of two retail consumers
James J. Zboja, Ronald A. Clark, Ronald E. Goldsmith
Journal of retailing and consumer services, ISSN 0969-6989, Vol. 14, Nº. 1, 2007, págs. 45-59
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados