InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“Chemistry and Public Policy”: An Interdisciplinary Chemistry Course for Nonscience Majors
Gwendolyn Fulkerson, Isaac Bos, Cassie Demlow, Herb Fynewever
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 7, 2024, págs. 2672-2681
Not All Chemists are White Men: Incorporating Diversity in the General Chemistry Curriculum
Harold W. Gee III, Elizabeth S. Gorton, Sua Cho, Herb Fynewever
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 3, 2022, págs. 1176-1182
An Undergraduate Chemistry Lab Exploring Computational Cost and Accuracy: Methane Combustion Energy
Mark E. Wolf, J. Widener Norris, Herb Fynewever, Justin M. Turney, Henry F. Schaefer III
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 3, 2022, págs. 1479-1487
Integrating Authentic Research Experiences into the Quantitative Analysis Chemistry Laboratory Course: STEM Majors’ Self-Reported Perceptions and Experiences
Jacinta Mutambuki, Herb Fynewever, Kevin Douglass, William W. Cobern, Sherine O. Obare
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 8, 2019, págs. 1591-1599
Comparing chemistry faculty beliefs about grading with grading practices
Jacinta Mutambuki, Herb Fynewever
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 3, 2012, págs. 326-334
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados