Periodo de publicación recogido
|
|
|
Knowing What It Makes: How Product Transformation Salience Increases Recycling
Karen Page Winterich, Gergana Y. Nenkov, Gabriel E. Gonzales
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 83, Nº 4, 2019, págs. 21-37
When Celebrities Count: Power Distance Beliefs and Celebrity Endorsements
Karen Page Winterich, Manish Gangwar, Rajdeep Grewal
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 82, Nº 3, 2018, págs. 70-86
Karen Page Winterich, Rebecca Walker Reczek, Julie R. Irwin
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 81, Nº 5, 2017, págs. 104-120
Not all negative emotions lead to concrete construal
Nivriti Chowdhry, Karen Page Winterich, Vikas Mittal, Andrea C. Morales
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 32, Nº 4, 2015, págs. 428-430
Disgusted or Happy, It is not so Bad: Emotional Mini-Max in Unethical Judgments.
Karen Page Winterich, Andrea C. Morales, Vikas Mittal
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 130, Nº. 2, 2015, págs. 343-360
Accepting inequality deters responsibility: : How power distance decreases charitable behavior
Karen Page Winterich, Yinglong Zhang
Journal of Consumer Research, ISSN-e 1537-5277, Vol. 41, Nº. 2, 2014, págs. 274-293
When moral identity symbolization motivates prosocial behavior: : The role of recognition and moral identity internalization.
Karen Page Winterich, Vikas Mittal, Richard Swartz, Karl Aquino
Journal of Applied Psychology, ISSN-e 1939-1854, Vol. 98, Nº. 5, 2013, págs. 759-770
When Value Trumps Health in a Supersized World.
Kelly L. Haws, Karen Page Winterich
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 77, Nº 3, 2013, págs. 48-64
When Does Recognition Increase Charitable Behavior? Toward a Moral Identity-Based Model.
Karen Page Winterich, Vikas Mittal, Karl. Aquino
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 77, Nº 3, 2013, págs. 121-134
Can Brands Move In from the Outside? How Moral Identity Enhances Out-Group Brand Attitudes.
Woo Jin Choi, Karen Page Winterich
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 77, Nº 2, 2013, págs. 96-111
Karen Page Winterich, Vikas Mittal, Karl Aquino
The Cambridge Handbook of consumer psychology, 2016, ISBN 978-1-107-06920-6, págs. 589-618
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados