Periodo de publicación recogido
|
|
|
Adult literacy classes in Timor-Leste and diverse language values and practices across the regions: implications for language policy-making
Danielle Boon, Edegar da Conceição Savio, Sjaak Kroon, Jeanne Kurvers
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 20, Nº. 1, 2021, págs. 99-123
Language use, language attitudes and identity in the East Timorese diaspora in the Netherlands
Sjaak Kroon, Jeanne Kurvers
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 41, Nº. 5, 2020, págs. 444-456
Adult literacy education in Timor-Leste: multilayered multilingualism
Danielle Boon, Jeanne Kurvers
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 12, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Multilingualism and literacy: attitudes and policies), págs. 225-240
Talking in the temple: a case study of language use and language attitudes in the Shree Raam Mandir in Wijchen, The Netherlands
Sjaak Kroon, Jeanne Kurvers, Renate Remie
Sociolinguistic Studies, ISSN 1750-8649, Vol. 5, Nº. 2, 2011, págs. 235-256
Grain size in script and teaching: Literacy acquisition in Ge'ez and Latin
Yonas Mesfun Asfaha, Jeanne Kurvers, Sjaak Kroon
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 30, Nº 4, 2009, págs. 709-724
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados