InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Teacher perspectives on linguistics in TESOL teacher education
Larry LaFond, Seran Dogancay-Aktuna
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 18, Nº. 3-4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Engaging with language. Selected papers from the 9th International Conference of the Association for Language Awareness, University of Hong Kong, June 2008), págs. 345-365
Intercultural communication in English language teacher education
Seran Dogancay-Aktuna
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 59, Nº 2, 2005, págs. 99-107
Language planning in Turkey: yesterday and today
Seran Dogancay-Aktuna
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 165, 2004, págs. 5-32
Improving EFL learners' pragmatic awareness: why and how
Seran Dogancay-Aktuna
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 141-142, 2003, págs. 199-223
The Spread of English in Turkey and its Current Sociolinguistic Profile
Seran Dogancay-Aktuna
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 19, Nº. 1, 1998, págs. 24-39
Pragmatic transfer in interlanguage development: a case study of advanced EFL learners
Seran Dogancay-Aktuna, Sibel Kamisli
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 117-118, 1997, págs. 151-173
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados