InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Pre-Service Social Studies Teachers Using Digital Civic Resources
John K. Lee
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 21, Nº 1, 2006 (Ejemplar dedicado a: Enhancing democracy throught technology), págs. 95-110
Reconsidering the debate: social studies, history, and academic disciplines
John K. Lee
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 20, Nº 1, 2005 (Ejemplar dedicado a: The state of the debate: History versus Social Studies), págs. 61-63
Global connections: using the Internet to support citizenship education
David Hicks, Josiah Tlou, Lindsay Parry, Peter E. Doolittle, John K. Lee
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 17, Nº 1, 2002 (Ejemplar dedicado a: Citizenship Education), págs. 93-102
Learning from watching others learn
Jean McKendree, John K. Lee, Terry Mayes, Finbar Dineen
Networked learning: perspectives and issues, 2002, ISBN 1-85233-471-1, págs. 213-227
Navigating the past in the digital age
Christoper T. Dague, John K. Lee
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 4, 2019, págs. 615-620
Es reseña de:
Why Learn History (When It’s Already on Your Phone)
Sam Wineburg
Chicago : University of Chicago Press, 2018
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados