InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Re-thinking language conflict: challenges and options
Eva Vetter
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 235, 2015 (Ejemplar dedicado a: Language Conflict), págs. 103-118
Teaching languages for a multilingual Europe – minority schools as examples of best practice?: The Breton experience of Diwan
Eva Vetter
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 223, 2013 (Ejemplar dedicado a: Breton: The Postvernacular Challenge), págs. 153-170
Exploiting receptive multilingualism in institutional language learning: The case of Italian in the Austrian secondary school system
Eva Vetter
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 16, Nº. 3, 2012 (Ejemplar dedicado a: Receptive multilingualism), págs. 348-365
A welcome note from the new Editors
Danuta Gabrys-Barker, Eva Vetter
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 9, Nº. 3, 2012, págs. 203-203
Research on language teaching and learning in Austria (2004-2009)
Christiane Dalton-Puffer, Renate Faistauer, Eva Vetter
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 44, Nº 2, 2011, págs. 181-211
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados