Periodo de publicación recogido
|
|
|
Parental responses to bullying: Understanding the role of school policies and practices
Sarah Lindstrom Johnson, Tracy Evian Waasdorp, Larissa M. Gaias, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 3, 2019, págs. 475-487
Adult and student interactions in nonclassroom settings
Anne H. Cash, Katrina J. Debnam, Tracy Evian Waasdorp, Mary Wahl, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 104-117
Examining variation in the impact of school-wide positive behavioral interventions and supports: Findings from a randomized controlled effectiveness trial
Catherine P. Bradshaw, Tracy Evian Waasdorp, Philip J. Leaf
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 546-557
Strengthening bullying prevention through school staff connectedness
Lindsey M. O'Brennan, Tracy Evian Waasdorp, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 870-880
A latent class approach to examining forms of peer victimization
Catherine P. Bradshaw, Tracy Evian Waasdorp, Lindsey M. O'Brennan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 839-849
Tracy Evian Waasdorp, Catherine P. Bradshaw, Jeffrey Duong
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 324-335
Examining student responses to frequent bullying: A latent class approach
Tracy Evian Waasdorp, Catherine P. Bradshaw
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 336-352
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados