InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A treasure trove of science activities /A treasure hunt through time and space
Sue Howarth, Linda Scott, Liz Carter
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 94, Nº. 348, 2013 (Ejemplar dedicado a: Half a century of ASE (Association for Science Education)), págs. 16-26
The Clubbers' Guide - STEM clubs "Advice Corner"
Linda Scott
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 95, Nº. 351, 2013 (Ejemplar dedicado a: ASE's summer celebration conference), págs. 24-27
The most "awesome" science fair in the UK
Sue Howarth, Linda Scott
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 93, Nº. 345, 2012 (Ejemplar dedicado a: Science behind the Olimpic Games), págs. 14-20
Creative gardening as a STEM club activity
Linda Scott, Sue Howarth
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 93, Nº. 344, 2012 (Ejemplar dedicado a: Space for education; education for space), págs. 18-22
Marketing and extending your STEM club
Linda Scott, Sue Howarth
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 94, Nº. 347, 2012 (Ejemplar dedicado a: Earth science), págs. 19-22
Sue Howarth, Linda Scott
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 92, Nº. 341, 2011 (Ejemplar dedicado a: The inspiration of Marie Curie), págs. 25-35
Linda Scott, Sue Howarth
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 92, Nº. 340, 2011 (Ejemplar dedicado a: Small-scale science), págs. 22-24
Looking forward to 2012 with your STEM/science club
Sue Howarth, Linda Scott
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 93, Nº. 343, 2011 (Ejemplar dedicado a: Contemporary topics in school science), págs. 19-24
The Clubbers' Guide: New academic year, new science/STEM club?
Linda Scott, Sue Howarth
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 93, Nº. 342, 2011, págs. 31-36
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados