Periodo de publicación recogido
|
|
|
Teachers as Researchers: Life histories
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 14, Nº. 3, 2005, págs. 22-25
Teachers as Researchers Focus groups
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 14, Nº. 2, 2005, págs. 34-37
Teachers as Researchers Teacher journals
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 13, Nº. 4, 2004, págs. 39-41
A beginners' lesson. How to make the coursebook more interesting
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 10, Nº 4, 2001, págs. 35-39
A speaking lesson How to make the coursebook more interesting
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 10, Nº 2, 2001, págs. 25-28
A writing lesson. How to make the coursebook more interesting
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 10, Nº 1, 2001, págs. 34-38
`What have you just learnt?' Preparing learners in the classroom for self-access language learning
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 9, Nº 9, 2000, págs. 7-14
A listening lesson. How to make the coursebook more interesting
L. Miller
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 9, Nº 4, 2000, págs. 25-28
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados