InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
21st-century teaching and learning
Fiona Baker
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 104, 2016, págs. 23-24
Using "Groupon" with a foundation year class
Fiona Baker
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 24, No. 1, 2015, págs. 61-62
The role of the bilingual teaching assistant: alternative visions for bilingual support in the primary years
Fiona Baker
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 3, 2014, págs. 255-271
Three ways to develop authentic practice of CLIC
Fiona Baker
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 22, No. 4, 2013, págs. 65-67
Native language materials for the CLIL teacher
Fiona Baker
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 22, No. 1, 2013, págs. 66-68
Classroom management for CLIL classes
Fiona Baker
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 21, No. 3, 2012, págs. 68-70
Creating significant learning experiences for EAL learners: describes a teacher preparation course in Content Language Integrated
Fiona Baker
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 21, No. 1, 2012, págs. 66-69
Excavation of a late neolithic burial site at Fulforth Farm, Witton Gilbert, County Durham
Fiona Baker, James Wright, Phil Clogg, A. Harding, Joy Langston, J. Picking
Durham archaeological journal, ISSN 0265-8038, Nº. 18, 2009, págs. 1-21
Managing diversity in education. Language, policies, pedagogies
Fiona Baker (res.)
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 18, Nº. 1, 2015, págs. 127-130
Es reseña de:
Managing diversity in education: languages, policies, pedagogies
David Little (ed. lit.), Constant Leung (ed. lit.), Piet Van Avermaet (ed. lit.)
Bristol : Multilingual Matters, 2014
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados