InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A Longitudinal Study of Hospitality Students’ Emotional Intelligence: comparing High and Low Scores
Kara Wolfe
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 29, Nº. 2, 2017, págs. 51-60
Using Hotel Supervisors' Emotional Intelligence as a Benchmark for Hospitality Students
Kara Wolfe, Woomi Phillips, Amelia Asperin
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 26, Nº. 1, 2014, págs. 2-9
Implications of Using the electronic Response System in Large Class
Joyce Hyunjoo Hwang, Kara Wolfe
Journal of Teaching in Travel & Tourism: the official journal of International Society of Travel & Tourism Educators, ISSN 1531-3220, Vol. 10, Nº. 3, 2010, págs. 265-279
Tertiary Travel and Tourism Education: Using Action Research Cycles to Provide Information on Pedagogical Applications Associated with Reflexivity, Team-Based Learning, and Communities of Practice
Gayle Jennings, Michael M.G. Scantlebury, Kara Wolfe
Journal of Teaching in Travel & Tourism: the official journal of International Society of Travel & Tourism Educators, ISSN 1531-3220, Vol. 9, Nº. 3-4, 2009, págs. 193-215
An Application of the Social Psychological Model of Tourism Motivation
Kara Wolfe, Cathy H. C. Hsu
International journal of hospitality and tourism administration, ISSN 1525-6480, Vol. 5, Nº. 1, 2004, págs. 29-47
Learning Styles of Hospitality Students and Faculty Members
Cathy H. C. Hsu, Kara Wolfe
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 15, Nº. 3, 2003, págs. 19-28
Insights on Team-Based Learning
Kara Wolfe, Rebecca Gould
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 13, Nº. 3-4, 2001, págs. 87-96
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados