InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The case for embodied instruction: The instructor as a source of attentional and social cues in video lectures.
Andrew T. Stull, Logan Fiorella, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 7, 2021, págs. 1441-1453
Fostering generative learning from video lessons: Benefits of instructor-generated drawings and learner-generated explanations
Logan Fiorella, Andrew T. Stull, Shelbi Kuhlmann, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 5, 2020, págs. 895-906
Instructor presence in video lectures: The role of dynamic drawings, eye contact, and instructor visibility
Logan Fiorella, Andrew T. Stull, Shelbi Kuhlmann, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 7, 2019, págs. 1162-1171
Model manipulation and learning: Fostering representational competence with virtual and concrete models
Andrew T. Stull, Mary Hegarty
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 4, 2016, págs. 509-527
Getting a handle on learning anatomy with interactive three-dimensional graphics
Andrew T. Stull, Mary Hegarty, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 4, 2009, págs. 803-816
Learning by doing versus learning by viewing: Three experimental comparisons of learner-generated versus author-provided graphic organizers
Andrew T. Stull, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 4, 2007, págs. 808-820
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados