InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Stakeholder perceptions of tourism assets and sustainable tourism development in Da Nang, Vietnam
Patrick J. Holladay, Anthony W. Dixon, Minh C. Nguyen, Bao Le Nguyen, Shuangyu Xu, Kate Price-Howard
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, ISSN-e 2174-548X, n. 2, 2018, págs. 74-98
Elite active sport tourists: economic impacts and perceptions of destination image
Siu Yin Cheung, Jennifer Y. Mak, Anthony W. Dixon
Event management, ISSN 1525-9951, Vol. 20, No. 1, 2016, págs. 99-108
Employing social media as a marketing strategy in college sport: an examination of perceived effectiveness in accomplishing organizational objectives
Anthony W. Dixon, J. Michael Martinez, Christina L. Martin
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 12, Nº. 2, 2015, págs. 97-113
Management and policy implications of coastal tourism forecasts
Anthony W. Dixon, Chi-ok Oh, Jason Draper
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 13, Nº. 5-6, 2008, págs. 579-590
Travel and Tourism Research Association 38th Annual Conference
Irem Arsal, Anthony W. Dixon
Event management, ISSN 1525-9951, Vol. 11, Nº 3, 2007, págs. 157-158
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados