Periodo de publicación recogido
|
|
|
La socialització política a l'escola
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 234, 1999 (Ejemplar dedicado a: Educació política), pág. 13
Aproximació política i econòmica a l'Àfrica
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 219, 1997 (Ejemplar dedicado a: Àfrica tan a prop i tan lluny), pág. 2
Orígens de les actituda i els moviments raciste al món contemporani
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 176, 1993 (Ejemplar dedicado a: No al racisme. Educar per a la solidaritat i la cooperació), pág. 5
Escola i societat: reflexions entorn d'una crisi
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 151, 1991 (Ejemplar dedicado a: Els museus : una nova dinàmica), págs. 48-49
La commemoració de la revolució francesa
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 139, 1989, págs. 18-22
Grans trets dels sistemes educatius dels països de la CEE
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 130, 1988, págs. 21-25
Els ensenyants: la paradoxa francesa
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 124, 1988 (Ejemplar dedicado a: Geografia urbana: les grans ciutats), págs. 50-54
L'Escola i el canvi polític a França
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 113, 1987, págs. 53-58
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 90, 1984, págs. 47-52
Aproximació al sistema militar espanyol
Josep. M. Comas i Estalella
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 71, 1983 (Ejemplar dedicado a: Per la Pau!), págs. 3-11
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados