InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Clustering university teaching staff through UTAUT: Implications for the acceptance of a new learning management system.
Anja Garone, Bram Pynoo, Jo Tondeur, Celine Cocquyt, Silke Vanslambrouck, Bram Bruggeman, Katrien Struyven
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 5, 2019, págs. 2466-2483
Who or what contributes to student satisfaction in different blended learning modalities?
Anh-Nguyet Diep, Chang Zhu, Katrien Struyven, Yves Blieck
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 473-489
Marlies Baeten, Filip Dochy, Katrien Struyven
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2013, págs. 484-501
A typology of approaches to peer tutoring. Unraveling peer tutors' behavioural strategies
Inneke Berghmans, Fanny Neckebroeck, Filip Dochy, Katrien Struyven
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 3, 2013, págs. 703-723
Katrien Struyven, Karen Jacobs, Filip Dochy
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 3, 2013, págs. 1007-1022
Marlies Baeten, Filip Dochy, Katrien Struyven
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 2, 2013, págs. 315-336
Eva Kyndt, Filip Dochy, Katrien Struyven, Eduardo Cascallar
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 26, Nº 3, 2011, págs. 393-415
Katrien Struyven, Filip Dochy, Steven Janssens
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 23, Nº 3, 2008, págs. 295-317
Students' perceptions of novel forms of assessment
Katrien Struyven, Joana Devesa
Handbook of Human and Social Conditions in Assessment, 2016, ISBN 978-1-138-81155-3, págs. 129-144
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados