InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Actors and agency in academic language policy and planning
Ben Fenton-Smith, Laura Gurney
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 17, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: From practice to theory. Papers in honour of Richard B Baldauf Jr. Editor: Kerry Taylor-Leech), págs. 72-87
Orienting EFL teachers: Principles arising from an evaluation of an induction program in a Japanese university
Ben Fenton-Smith, Michael John Torpey
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 17, Nº. 2, 2013, págs. 228-250
Reading discussion groups for teachers: connecting theory to practice
Ben Fenton-Smith
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 65, Nº 3, 2011, págs. 251-259
Discourse structure and political performance in adversarial parliamentary questioning.
Ben Fenton-Smith
Journal of language and politics, ISSN 1569-2159, Vol. 7, Nº. 1, 2008, págs. 97-118
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados