Periodo de publicación recogido
|
|
|
A Study of Students' Perceptions of Course Management Systems in Hospitality Programs: a Case of Blackboard System in the United States
Kwang-Ho Lee, Dae-Young Kim
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 26, Nº. 2, 2014, págs. 45-54
A Comparison of Implicit and Explicit Attitude Measures: an Application of the Implicit Association Test (IAT) to Fast Food Restaurant Brands
Ho Kwang Lee, Dae-Young Kim
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 18, Nº. 2, 2013, págs. 119-131
Modal simulation and visualization in finite mixture models.
Dae-Young Kim, Bruce G. Lindsay
Canadian Journal of Statistics = Revue Canadienne de Statistique, ISSN 0319-5724, Vol. 39, Nº. 3, 2011, págs. 421-437
Dae-Young Kim, Zhijian Chen
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 15, Nº. 3, 2010, págs. 299-313
Customers¿responses to crowded restaurant environments: cross-cultural differences between American and Chinese
Dae-Young Kim, Sangwon Park
Journal of hospitality and leisure marketing, ISSN 1050-7051, Vol. 16, Nº. 1-2, 2007, págs. 137-157
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados