Periodo de publicación recogido
|
|
|
Transdisciplinary collaboration as a vehicle for collective intelligence: a case study of engineering design education
Atila Ertas, Jasmin Rohman, Pratap Chillakanti, Turgut Batuhan Baturalp
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. 6 (Parte A), 2015, págs. 1526-1536
Transdisciplinary educational performance evaluation through survey
Atila Ertas, Thomas Kollman, Emrah Gumus
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. 5, 2011, págs. 1094-1106
Transdisciplinary approaches for teaching and assessing sustainable
Derrick Tate, Timothy Maxwell, Atila Ertas, Hong-Chao Zhang, Urs Peter Flueckiger, William Lawson, A. Dean Fontenot, John Chandler
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 2, 2010, págs. 418-429
The Transdisciplinary Product Development Lifecycle model
Bulent Gumus, Atila Ertas, Derrick Tate, Ismail Cicek
Journal of Engineering Design, ISSN 0954-4828, Vol. 19, Nº. 3, 2008, págs. 185-200
A. Şahin, Atila Ertas
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 11206-11212
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados