InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Culture and vision in virtual reality narratives
Nicole Mills, Rus Gant, Arnaud Dressen, Christopher Dede, Matthew Courtney
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 53, Nº. 4, 2020, págs. 733-760
Students’ and Instructors’ Perceived Value of Language and Content Curricular Goals Authors
Nicole Mills, Samuel T. Moulton
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 4, 2017, págs. 717-733
A "Guide du Routard" simulation: increasing self-efficacy in the standards through project-based learning
Nicole Mills
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 42, Nº. 4, 2009, págs. 607-639
Global Simulation and Writing Self-Beliefs of Intermediate French Students
Nicole Mills, Mélanie Péron
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 156, 2008, págs. 239-274
A reevaluation of the role of anxiety:: Self-efficacy, anxiety, and their relation to reading and listening proficiency.
Nicole Mills, Frank Pajares, Carol Herron
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 39, Nº. 2, 2006, págs. 276-298
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados