Periodo de publicación recogido
|
|
|
Psychological modeling of preservice science teachers’ argumentativeness, achievement goals, and epistemological beliefs: A mixed design
Mehmet Demirbag, Eralp Bahcivan
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 1, 2022, págs. 257-278
Mehmet Demirbag, Ekrem Tatoglu, Adrian Wilkinson
Human Resource Management, ISSN-e 1099-050X, Vol. 55, Nº. 6, 2016, págs. 1001-1024
Reverse knowledge transfer from overseas acquisitions: : A Survey of Indian MNEs
Smitha R. Nair, Mehmet Demirbag, Kamel Mellahi
Mir : management international review: Journal of International Business, ISSN 0938-8249, Vol. 55, Nº. 2, 2015, págs. 277-301
A comparison of international HRM practices by Indian and European MNEs: evidence from Africa
Emanuel Gomes, Sunil Sahadev, Alison J. Glaister, Mehmet Demirbag
The International Journal of Human Resource Management, ISSN-e 1466-4399, Vol. 26, Nº. 21, 2015, págs. 2676-2700
Guest editors' introduction: : people management and emerging market multinationals
Adrian Wilkinson, Geoffrey Wood, Mehmet Demirbag
Human Resource Management, ISSN-e 1099-050X, Vol. 53, Nº. 6, 2014, págs. 835-849
Mehmet Demirbag, Ekrem Tatoglu, Keith W. Glaister
Mir : management international review: Journal of International Business, ISSN 0938-8249, Vol. 48, Nº. 1, 2008, págs. 5-38
Determinants of Ownership-based Entry Mode Choice of MNEs: Evidence from Mongolia.
Erdener Kaynak, Mehmet Demirbag, Ekrem Tatoglu
Mir : management international review: Journal of International Business, ISSN 0938-8249, Vol. 47, Nº. 4, 2007, págs. 505-530
Patterns of Foreign Direct Investment in Mongolia, 1990-2003: A Research Note
Adiya Oyungerel, Ekrem Tatoglu, Mehmet Demirbag
Eurasian geography and economics, ISSN 1538-7216, Nº. 4, 2005, págs. 306-318
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados