Periodo de publicación recogido
|
|
|
School leaders as projective agents: online spaces for heritage languages during COVID-19
Jonathan Hancock, Andy Hancock
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 25, Nº. 5, 2024 (Ejemplar dedicado a: Planning and Teaching Heritage Languages in the Translocal and Digital Space), págs. 531-552
Teachers as designers of learning in diverse, bilingual classrooms in England: an ADiBE case study
Do Coyle, Kim Bower, Yvonne Foley, Jonathan Hancock
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: CLIL for all? Attention to diversity in bilingual education), págs. 1031-1049
On the outside, looking in: learning community languages and Scotland’s 1 + 2 Language Strategy
Andy Hancock, Jonathan Hancock
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 22, Nº. 3, 2021, págs. 328-347
Total recall: how simple memory training can help science education
Jonathan Hancock
Education in science, ISSN 0013-1377, Nº. 267, 2017 (Ejemplar dedicado a: Annual Conference 2017), págs. 25-25
Aprenda a potenciar su capacidad mental
Jonathan Hancock, Cheryl Buggy
Planeta-De Agostini, 2004. ISBN 84-674-1266-6
Aprenda a potenciar su capacidad mental en una semana
Jonathan Hancock, Cerril Buggy
Gestión 2000, 2002. ISBN 84-8088-575-0
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados