Periodo de publicación recogido
|
|
|
Mapping the Impact of Social Media for Innovation: The Role of Social Media in Explaining Innovation Performance in the PDMA Comparative Performance Assessment Study
Deborah L. Roberts, Frank T. Piller, Dirk Lüttgens
Journal of Product Innovation Management, ISSN-e 1540-5885, Vol. 33, Nº. Extra 0 (Issue Supplement S1), 2016, págs. 117-135
Finding the Right Role for Social Media in Innovation
Deborah L. Roberts, Frank T. Piller
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 57, Nº 3, 2016, págs. 41-47
Opening the black box of “not invented here”: : Attitudes, decision biases, and behavioral consequences
David Antons, Frank T. Piller
Academy of Management Perspectives, ISSN-e 1943-4529, Vol. 29, Nº. 2, 2015, págs. 193-217
Fabrizio Salvador, Pablo Martin de Holan, Frank T. Piller
Gestión, ISSN 0328-9117, Vol. 14, Nº. 5, 2009, págs. 144-152
Cracking the Code of Mass Customization
Fabrizio Salvador, Pablo Martin de Holan, Frank T. Piller
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 50, Nº 3, 2009, págs. 71-78
Reducing the risks of new product development
Frank T. Piller, Ogawa Susumu
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 47, Nº 2, 2006, págs. 65-71
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados