Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Motivation and Behavioral Regulation of Physical Activity in Middle School Students.
Rod K. Dishman, Russell R. Pate, Kerry L. McIver, Ruth P. Saunders, Marsha Dowda
Medicine & Science in Sports & exercise: Official Journal of the American College of Sports Medicine, ISSN 0195-9131, Vol. 47, Nº. 9, 2015, págs. 1913-1921
Comparing Physical Activity Measures in a Diverse Group of Midlife and Older Adults
Jorge A. Banda, Brent Hutton, Anna Feeney, Karin A. Pfeiffer, Kerry L. McIver
Medicine & Science in Sports & exercise: Official Journal of the American College of Sports Medicine, ISSN 0195-9131, Vol. 42, Nº. 12, 2010, págs. 2251-2257
Social and Environmental Factors Associated With Preschoolers’ Nonsedentary Physical Activity
William H. Brown, Karin A. Pfeiffer, Kerry L. McIver, Marsha Dowda, Cheryl L. Addy, Russell R. Pate
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 1, 2009, págs. 45-58
Factors Related to Objectively Measured Physical Activity in Preschool Children
Karin A. Pfeiffer, Marsha Dowda, Kerry L. McIver
Pediatric exercise science, ISSN 0899-8493, Vol. 21, Nº. 2, 2009, págs. 196-208
Validation and Calibration of the Actical Accelerometer in Preschool Children
Maria J.C.A. Almeida, Kerry L. McIver, Karin A. Pfeiffer, Marsha Dowda, Russell R. Pate
Medicine & Science in Sports & exercise: Official Journal of the American College of Sports Medicine, ISSN 0195-9131, Vol. 38, Nº. 1, 2006, págs. 152-157
Assessing preschool children's physical activity: the observational system for recording physical activity in children-preschool version
William H. Brown, Karin A. Pfeiffer, Kerry L. McIver, Marsha Dowda, M. Joao
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 77, Nº. 2, 2006, págs. 167-176
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados