Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Presentation and Reconstruction of Art in Advertising: A Content Analysis, A Survey of Creatives and a General Public Survey
Amir Hetsroni
Visual arts research: educational, historical, philosophical, and psychological perspectives, ISSN 0736-0770, Issue 61, 2005, págs. 38-56
An introduction: Advertising - truth, trust and belief
Amir Hetsroni
Advertising and reality: a global study of representation and content / coord. por Amir Hetsroni, 2012, ISBN 9781441191946, págs. 1-7
Values in Israeli advertising: a decade-long observation
Amir Hetsroni
Advertising and reality: a global study of representation and content / coord. por Amir Hetsroni, 2012, ISBN 9781441191946, págs. 41-52
Nostalgia: reflections on periodical representations in advertising
Amir Hetsroni
Advertising and reality: a global study of representation and content / coord. por Amir Hetsroni, 2012, ISBN 9781441191946, págs. 111-126
Objectionable content on mainstream advertising: how much sex and violence do television commercials actually carry and what does the public think of it?
Amir Hetsroni
Advertising and reality: a global study of representation and content / coord. por Amir Hetsroni, 2012, ISBN 9781441191946, págs. 223-243
Advertising and reality: a global study of representation and content
coord. por Amir Hetsroni
Continuum International Publishing Group, 2012. ISBN 9781441191946
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados