Periodo de publicación recogido
|
|
|
Wealth Gradients in Early Childhood Cognitive Development in Five Latin American Countries
Norbert Schady, Jere R. Behrman, Maria Caridad Araujo, Raquel. Bernal S., David Bravo, Florencia Lopez Boo, Karen Macours, Christina Paxson, Renos Nicos. Vakis, Rodrigo Azuero, Daniela Marshall
Journal of human resources, ISSN 0022-166X, Vol. 50, Nº 2, 2015, págs. 446-463
Aligning learning incentives of students and teachers: : Results from a social experiment in mexican high schools
Jere R. Behrman, Susan W. Parker, Petra E. Todd, Kenneth I. Wolpin
Journal of Political Economy, ISSN-e 1537-534X, Vol. 123, Nº. 2, 2015, págs. 325-364
Land and Schooling: Transferring Wealth across Generations
Jere R. Behrman
Economic development and cultural change, ISSN 0013-0079, Nº. 2, 2006, págs. 521-523
Progressing through PROGRESA: An Impact Assessment of a School Subsidy Experiment in Rural Mexico
Jere R. Behrman, Petra E. Todd, Piyali Sengupta
Economic development and cultural change, ISSN 0013-0079, Nº. 1, 2005, págs. 237-275
Jere R. Behrman, Mark R. Rosenzweig
The Review of economics and statistics, ISSN 0034-6535, Vol. 86, Nº 2, 2004, págs. 586-601
Parental Allocations to Children: New Evidence on Bequest Differences among Siblings
Jere R. Behrman, Mark R. Rosenzweig
The Review of economics and statistics, ISSN 0034-6535, Vol. 86, Nº 2, 2004, págs. 637-640
Does Increasing Women's Schooling Raise the Schooling of the Next Generation?
Jere R. Behrman, Mark R. Rosenzweig
American economic review, ISSN 0002-8282, Vol. 92, Nº 1, 2002, págs. 323-334
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados