Periodo de publicación recogido
|
|
|
Acquiring group bias: Observing other people’s nonverbal signals can create social group biases
Allison L. Skinner, Kristina R. Olson, Andrew N. Meltzoff
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 119, Nº. 4, 2020, págs. 824-838
Computing whether she belongs: Stereotypes undermine girls’ interest and sense of belonging in computer science
Allison Master, Sapna Cheryan, Andrew N. Meltzoff
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 424-437
Imitation and the Developing Social Brain: Infants’ Somatotopic EEG Patterns for Acts of Self and Other
Peter J. Marshall, Joni N. Saby, Andrew N. Meltzoff
International Journal of Psychological Research, ISSN 2011-2084, ISSN-e 2011-2084, Nº. Extra 1, 2013 (Ejemplar dedicado a: Social Neuroscience), págs. 22-29
My future self: Young children's ability to anticipate and explain future states
Cristina M. Atance, Andrew N. Meltzoff
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 20, Nº. 3, 2005, págs. 341-361
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados