Periodo de publicación recogido
|
|
|
Tell Me Who You Think You Are and I Tell You How You Travel. Exploring the Viability of Market Segmentation by Means of Travelers' Stated Personality: Insights from a Mature Market (Switzerland)
Christian Laesser, Anita Zehrer
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 17, Nº. 3, 2012, págs. 285-298
There is a market for destination information brochures - but Is there a future?
Christian Laesser
Tourism review, ISSN 1660-5373, Vol. 62, Nº. 3-4, 2007, págs. 27-31
Market segmentation by reasons and influences to visit a destination: the case of international visitors to Australia
Christian Laesser, Geoffrey Crouch, Pietro Beritelli
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 11, Nº 4, 2006, pág. 241
Christian Laesser, Mike Peters
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 10, Nº. 2, 2005, págs. 123-135
Thomas Bieger, Christian Laesser
Tourism review, ISSN 1660-5373, Vol. 60, Nº. 4, 2005, págs. 19-25
Tendance de la demande sur le marché mature des voyages aux sports d'hiver: Le cas des touristes suisses
Thomas Bieger, Christian Laesser, Pietro Beritelli
Revue de géographie alpine, ISSN 0035-1121, Vol. 92, Nº. 4, 2004 (Ejemplar dedicado a: Sports de montagne et territoire dans les Alpes), págs. 33-40
Information Sourcing by Swiss Travelers: a Market Segmentation Approach
Thomas Bieger, Christian Laesser
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 5, Nº. 2-4, 2000, págs. 125-130
Future Living Conditions and Mobility: travel behavior of Alpine Tourists
Thomas Bieger, Christian Laesser
The tourism and leisure industry: shaping the future / Klaus Weiermair (ed. lit.), Christine Mathies (aut.), 2004, ISBN 0-7890-2103-X, págs. 253-270
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados