Periodo de publicación recogido
|
|
|
Online sexual violence prevention on a female college campus in India: evaluation of the RISE-ON program
Christina Nieder, Kim Thomae, Joscha Kärtner
International journal of clinical and health psychology, ISSN 1697-2600, Vol. 24, Nº. 2, 2024, págs. 251-260
Modeling Prosocial Behavior Increases Helping in 16-Month-Olds.
Nils Schuhmacher, Moritz Köster, Joscha Kärtner
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 5, 2019, págs. 1789-1801
Cultural Influences on Toddlers’ Prosocial Behavior: How Maternal Task Assignment Relates to Helping Others
Moritz Köster, Lilia Cavalcante, Rafael Vera Cruz de Carvalho, Briseida Dôgo de Resende, Joscha Kärtner
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 6, 2016, págs. 1727-1738
Reactions to Receiving a Gift—Maternal Scaffolding and Cultural Learning in Berlin and Delhi
Joscha Kärtner, Daina Crafa, Nandita Chaudhary, Heidi Keller
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 3, 2016, págs. 712-722
Infants understand others’ needs
Moritz Köster, Xenia Ohmer, Joscha Kärtner, Thanh Dung Nguyen
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 4, 2016, págs. 542-548
The Autonomous Developmental Pathway: The Primacy of Subjective Mental States for Human Behavior and Experience
Joscha Kärtner
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 4, 2015, págs. 1298-1309
Mother–Infant Interaction During the First 3 Months: The Emergence of Culture-Specific Contingency Patterns
Joscha Kärtner, Heidi Keller, Relindis Yovsi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 540-554
Relindis Yovsi, Joern Borke, Heidi Keller, Henning Jensen, Joscha Kärtner, Zaira Papaligoura
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 6, 2004, págs. 1745-1760
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados