Teresa Botigué, Olga Masot, Carmen Nuin, Eva Barallat, Pilar Jürschik, Ana Lavedán Santamaría
Objectiu: conèixer l'opinió de l'estudiantat vers les metodologies docents emprades i determinar la fiabilitat de les escales utilitzades.
Metodologia: estudi descriptiu i transversal. S'han avaluat les classes magistrals, els seminaris de casos clínics i els de simulació.
Resultats: la puntuació mitjana de les classes magistrals va ser de 4,02, els seminaris de casos clínics de 4,03 i els de simulació de 4,46. La consistència interna de les escales va ser de 0,69, 0,83 i 0,90 respectivament.
Objective: to know the opinion of students towards teaching methodologies implemented and to determine the reliability of the scales used.
Methodology: cross-sectional study. Lectures, clinical case seminars and simulation seminars were evaluated.
Results: the average score was 4.02 for lectures, 4,03 for clinical case seminars and 4,46 for simulation seminars. Internal consistency of the scales was 0.69, 0.83 and 0.90 respectively.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados