Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Metodologia activa a l'aula: aprenentatge guiat de la Fisiologia: L'experiència del sistema digestiu als graus de Farmàcia i de Nutrició Humana i Dietètica

  • Autores: Concepció Amat Miralles, M.Emília Juan Olivé, Miquel Moretó Pedragosa, Anna Pérez Bosque, Joana M. Planas Rosselló
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      POGIL (Process Oriented Guided Inquiry Learning) és una metodologia d'aprenentatge actiu en la qual els estudiants treballen en petits grups per construir nous coneixements a partir de qüestions i tasques proposades pel professor.

      Presentem una experiència d'aplicació d'aquesta metodologia a assignatures de Fisiologia dels graus de Farmàcia i de Nutrició Humana i Dietètica. POGIL és una estratègia centrada en l'estudiant, que l'estimula a pensar, raonar i arribar a les seves pròpies conclusions.

    • English

      POGIL (Process Oriented Guided Inquiry Learning) is an active learning methodology in which students work in small groups to construct new knowledge from questions and tasks proposed by the teacher. We present an experience of application of this methodology in Physiology courses of the degrees of Pharmacy and Human Nutrition and Dietetics. POGIL is a student-centered strategy that encourages them to think, reason and reach their own conclusions.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno