Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les plataformes virtuals com a eina d’aprenentatge crític en l’educació superior: Espai performatiu, una experiència educativa innovadora

  • Autores: Carme Molet Chicot, Dànae Quiroz Llobet
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This text considers the possibilities of a virtual platform with respect to introducing substantial changes in education. Using the experience of the “Espaiperformatiu” project, we will be developing a wide range of innovative methodological aspects related to critical though, visual culture and the interaction of different social and educational agents. In this context we will be focusing more on technology as learning tool than as a means to technology-based education.

    • català

      Aquest text reflexiona al voltant de les possibilitats d'una plataforma virtual de cara a introduir canvis substantius en l'educació. A partir de l'experiència del projecte espaiperformatiu, desenvoluparem tot un ventall d'aspectes d'innovació metodològica referits al pensament crític, la cultura visual i la interacció de diferents agents educatius i socials. En aquest sentit ens referirem més a les tecnologies com a eina d'aprenentatge que a un aprenentatge tecnològic.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno