Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Implicació de l'Estudiant de postgrau en l'Elaboració de l'Avaluació d'Una activitat d'Aprenentatge

  • Autores: Sandra Saldaña Ruíz, M. José Rodríguez Lagunas, Margarida Castell, Francisco J. Pérez Cano
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      L'objectiu del projecte va consistir en implicar a l'estudiant en el procés d'avaluació d'una de les activitats desenvolupades en una assignatura del Màster en Nutrició i Metabolisme durant dos cursos acadèmics (2014-2015 i 2015-2016, 2015PID-UB/040). A més, es va promoure amb èxit que l'estudiant reflexionés sobre la seva actuació d'una manera formativa, per tal de promoure competències transversals generals de la UB com és el compromís ètic, basat en la capacitat crítica i autocrítica.

    • English

      The aim of the project was to engage students in the assessment process of one of the activities developed in an academic year from the Master of Science in Nutrition and Metabolism. This task was applied during 2014-2015 and 2015-2016 (2015PID-UB/040). In addition, the students were successfully encouraged to think about their performance in an educational manner, to promote one of the generic skills of the UB: the ethical commitment based on the critical and self-critical mindset.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno