Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Implantació d'un programa docent de pràctica reflexiva en estudiants d'infermeria de Grau

A. Rovira Sadurní, Joan Carles Casas Baroy, Paola Galbany Estragués, Núria Gorchs Font, E. Rovira Palau, C. Sadurní Bassols

  • English

    Nowadays, the assistential reality force the nursing professors to promote a critical thinking of the student to improve professional development. Throughout the practice of healthcare activities in the new syllabus in nursing degree, some activities are planned to achieve the competence of critical thinking.Students acquire the habit of observing and writing and they use nursing language. Students use personal and reflective journal and the critical incident with cycle methodology of Gibbs.

  • català

    Avui en dia, la realitat assistencial obliga al professorat d'infermeria a promoure un pensament crític de l'estudiantper millorar el desenvolupament professional. Al llarg de lapràctica clínica, en el nou pla d'estudis es planifiquen algunes activitats per aconseguir la competència del pensament crític. Els/les estudiants adquireixen el costum d'observar, d' escriure i d'utilitzar el llenguatge propi.Utilitzen un diari personal i reflexiu i l'incident crític amb la metodologia del cicle de Gibbs.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus