Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de As actitudes do profesorado ante a integración de alumnado con necesidades educativas especiais na Educación Primaria

Antonio Estévez Alvarez

  • galego

    Nesta aportación, plantéanse cales e de que características son as actitudes do profesorado sobre a integración en primaria, partindo tanto dos datos recollidos de varios estudios a nivel estatal, como da propia perspectiva no que se refire ó ámbito de Galicia. Tamén se comentan e valora a súa incidencia e repercusión nos modos de actuación docente, a través das interrelacións que se establecen coas concepcións que os profesores e profesoras manteñen sobre as Necesidades Educativas Especiais e a integración. Finalmente, plantéanse, asimismo, posibles intervencións a levar a cabo por parte da administración educativa, a fin de potenciar actitudes positivas, facilitadoras de modos de intervención máis eficaces no ámbito das NEE e, con elo, da integración.

  • English

    This study deals with Primary Spanish teachers' attitudes towards mainstreamimng of pupils with Special Educational Needs. Attitudes held by teachers from Galicia as judged from my own experience. The relationship of such attitudes to teaching behaviour and teachers' conceptions of Special Educational Needs and integration is commented upon and evaluated. Finally, ways of possible interventions on the part of Education Administrators in order to promote adequate attitudes among teachers towars Special Educational Needs and mainstreamming are suggested.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus