Josep Joan Centelles Serra, Santiago Imperial Ródenas, Sandra Pérez Torras, Estefania Moreno Guillén, Pedro Ramón de Atauri Carulla
El nostre grup de innovació docent consolidat (GINDOC-UB180) s’ha centrat en desenvolupar diversos jocs per a l’estudi de Bioquímica. En aquest treball presentem una Escape-room sobre el cicle de Krebs, que inclou diverses seccions amb un joc cadascuna, i dona com a solució una paraula clau. Al finalitzar es demanava la opinió sobre els jocs als alumnes que la havien resolt, per tal d’utilitzar-la en un futur com a autoavaluació. Les opinions dels alumnes d’aquesta innovació docent van ser molt positives.
Our consolided innovation goup (GINDO-UB180) has been developing several games to study Biochemistry. In this work, an Escape-room about Krebs cycle is proposed. This game includes several sections with a game each, and the solution of these games is the key word. At the end, we asked the opinion of the games to the students to use in a future as auto evaluation. The answers of the students to our teaching innovation were very positive.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados