Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Introdución da Axenda 2030 con perspectiva de xénero na educación primaria mediante asembleas

  • Autores: Carmen María Caeiro Rodríguez
  • Localización: Eduga: revista galega do ensino, ISSN-e 2171-6595, Nº. 87, 2024
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Este traballo presenta un plan de intervención para traballar a igualdade de xénero nas aulas de educación primaria partindo dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) (ONU, 2015) e aplicando como estratexia metodolóxica a asemblea na aula. Esta experiencia educativa fomenta a reflexión crítica sobre a realidade (Martínez e Romera, 2020) e propón escenarios de futuro nos que se combatan estereotipos e se traballe pola convivencia, solidariedade e o respecto aos dereitos humanos. Usar asembleas nas aulas implica asumir a tarefa social da educación e ter a firme convicción de que o alumnado ten potencial para debater, analizar, propor e cambiar cousas (Fernández Durán, 2019).


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno