Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de De consumir a viure la ciència: un canvi en la mirada didàctica a l’aula de Física i Química

Laura Arévalo, Maria Cano Colino, David Corrons Usón, Núria Domènech Amador, Aránzazu García Larrosa, Núria Janer Gual, Manel Juncà, Adrián López Fernández, Alícia López Jornet, Miguel Padilla Muñoz, Daniel Parcerisas Brossa, Mercè Prieto Tapia, Maria Dolors Ribera Vall, Caterina Solé

  • español

    Este artículo presenta algunas de las contribuciones de Jordi Domènech a la enseñanza de la Física y la Química. Destacamos cómo sus propuestas didácticas y proyectos representan una problematización auténtica y dan importancia a los procesos científicos. También el valor que ha dado a la lengua como herramienta necesaria para el aprendizaje de las ciencias. A lo largo del artículo, reflexionamos sobre la huella que ha dejado en muchos docentes, tanto por sus contribuciones como por la forma en que las ha puesto al alcance de todos

  • català

    Aquest article presenta algunes de les contribucions d’en Jordi Domènech a l’ensenyament de la Física i la Química. Destaquem la manera com les seves propostes didàctiques i projectes representen una problematització autèntica i donen importància als processos científics. També el valor que ha donat a la llengua com a eina necessària per a l’aprenentatge de les ciències. Al llarg de l’article, reflexionem sobre l’empremta que ha deixat en molts docents, tant per les seves contribucions com per la manera com les ha posat a l’abast de tothom.

  • English

    This article presents some of Jordi Domènech's contributions to the teaching of Physics and Chemistry. We highlight the way in which his projects represent an authentic problematization and give importance to scientific processes, as well as the value he has given to the language as a necessary tool for science learning. Throughout the article, we reflect on the inheritance he has left on many teachers, both for his contributions and for the way he has made them available to everyone.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus