Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


En Jordi, un més en el dia a dia del grup de treball de professorat de ciències Eduwikilab

  • Autores: Jesús Gasco Díaz, Javier Losarcos Rengel, Guillem Municio Samon, Pere Royo Urgellès, Eulàlia Serrano Alcaraz
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 47, 2024 (Ejemplar dedicado a: Jordi Domènech i la didàctica de les ciències), págs. 10-13
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Jordi, uno más en el día a día del grupo de trabajo del profesorado de ciencias Eduwikilab
    • Jordi, one more un the day-to-day work group of science teachers Eduwikilab
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Jordi Domènech fue una de las personas fundadoras del grupo de trabajo Eduwikilab hará ahora unos 13 años. Como compañero del grupo su huella ha quedado marcada de diversas formas y en distintos grados en todos los profesores y profesoras que han participado en el grupo en algún momento. Como recuerdo de su paso por el grupo diversas de las personas que forman parte del grupo han escrito de manera coral este artículo, que pretende mostrar la importancia y la significatividad que ha tenido Jordi en el día a día del grupo y en los proyectos y actividades que se han llevado a cabo.

    • català

      El Jordi Domènech va ser una de les persones fundadores del grup de treball Eduwikilab ara fa uns 13 anys. Com a company del grup la seva empremta ha quedat marcada de diverses maneres i en diferents graus en tots els professors i professores que han participat en el grup en algun moment. Com a record del seu pas pel grup diverses de les persones que en formen part han escrit de manera coral aquest article, en el qual es vol mostrar la importància i la significativitat que ha tingut en Jordi en el dia a dia del grup i en els projectes i activitats que s’hi han dut a terme.

       

    • English

      Jordi Domènech was one of the founders of the Eduwikilab working group about 13 years ago. As a colleague of the group, his mark has been marked in various ways and grades in all the teachers who have participated in the group at some point. As a memory of his time in the group, several of the people who are part of it have written this article corally, in which we want to show the importance and significance that Jordi has had in the day-to-day running of the group and in the projects and activities that have been carried out.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno