Felip Lorenzo Moreno, Oriol Guinart Berrueco
Desde el grupo de trabajo docente EduglobalSTEM (orientado a la justicia global en el ámbito STEM) queremos destacar dos aspectos clave del legado que nos dejó Jordi, de los que fue un gran promotor. Por un lado, la mirada Scitizenship o competencia científica por la ciudadanía, y por otro, la promoción de los grupos de trabajo de autoformación y codiseño formados por profesorado.
Des del grup de treball docent EduglobalSTEM (orientat a la justícia global en l’àmbit STEM) volem destacar dos aspectes clau del llegat que ens va deixar el Jordi, dels quals en va ser un gran promotor. D’una banda, la mirada Scitizenship o competència científica per la ciutadania, i de l’altra, la promoció dels grups de treball d’autoformació i codisseny formats per professorat.
The EduglobalSTEM teachers’ community (adressed to global justice in the STEM field) want to highlight two key aspects of the legacy of Jordi, that we was a great promoter: The Scitizenship view, or scientific competence for citizenship, and the promotion of self-training teachers’ communities and the co-design processes made by teachers.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados