Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Impacte de la discussió de textos en grup en l’aproximació de l’alumnat a la literatura científica.

  • Autores: Helena Prieto Sanz
  • Localización: IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa 1 y 2 de Julio 2021: Libro de actas #CIMIE21, 2021, págs. 1-15
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El treball amb textos acadèmics esdevé un element clau en la immersió de l’alumnat universitari en les subcultures acadèmiques pròpies de cada disciplina. Aquest estudi de cas, essencialment qualitatiu, persegueix conèixer quin és l’impacte de la discussió de textos en grup en l’aproximació de l’alumnat de la Universitat d’Andorra amb la literatura acadèmica científica. S’apliquen grups de discussió i l’Enquesta Motivacional vers la Lectura Acadèmica (EMLA) a l’alumnat, entrevistes a professorat i es registren notes de camp in situ durant les sessions. S’observa un gir del discurs basat en arguments fonamentats en evidències científiques. A més, l’alumnat fa ús de criteris per a valorar la validesa d’un text acadèmic i varien els patrons de cerca i consulta de literatura acadèmica.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno