Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La Millora de la Comprensió Lectora a través de l’Aplicació de Recursos de Tecnologia Educativa a Quart d’Educació Primària.

  • Autores: Marina Buendia Barberà
  • Localización: IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa 1 y 2 de Julio 2021: Libro de actas #CIMIE21, 2021, págs. 1-9
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta investigació estudia la relació entre l’aplicació de recursos educatius digitals en les activitats didàctiques a les classes de llengua catalana i la millora del nivell de comprensió lectora. L’estudi s’ha realitzat al quart curs d’educació primària de l’escola La Floresta (Tarragona). S’ha valorat el nivell de comprensió lectora a través de l’Avaluació de la Comprensió Lectora i el Progress international Reading Literacy Study. Els resultats demostren que el nivell de comprensió lectora ha millorat en tots els tipus de comprensió, literal, inferencial, crítica i reorganitzativa, degut a la utilització de recursos educatius digitals com a suport al procés d’ensenyament-aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno