Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Eines de cribratge psicopedagògic per a l’educació infantil.

  • Autores: Ismael Peràlvarez Garrido, Mar Herrero Calderó
  • Localización: IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa 1 y 2 de Julio 2021: Libro de actas #CIMIE21, 2021, págs. 1-10
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • D’entre els factors que fan preveure un millor pronòstic d’un infant amb un Trastorn de l’aprenentatge, el principal és: una detecció precoç i una intervenció de qualitat. És per això que les escoles Vedruna de Catalunya han elaborat, juntament amb l’Hospital Sant Joan de Déu, eines d’avaluació psicopedagògica de dificultats en el procés de lectoescriptura (que poden derivar a una dislèxia) i en el procés de càlcul (que poden derivar a una discalcúlia) per l'alumnet de P5.

      Aquestes eines consten d'unes instruccions d'aplicació, un full de recollida de dades i un material de suport per al docent. Un cop passada la prova s'obté una puntuació que indica si és necessaria una intervenció psicopedagògica per evitar futures dificultats d'aprenentatge de l'infant.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno