L’article present és la revisió de la ponència llegida en la I Jornada d’Investigació Teatral de l’Escola Superior d’Art Dramàtic de València en 2019. A partir de la revisió de les motivacions de la seua tesi doctoral Renovación teatral en España entre 1984-1998. Desde la escritura dramàtica: puesta en escena y recepción crítica, presentada en 2006, l’autor descriu la metodologia empleada i reflexiona al voltant de les ferramentes pràctiques trobades, aplicades de manera professional posteriorment, tot al llarg del procés d’investigació. Mitjançant l’experiència personal, es defèn la necessitat de mantindré un diàleg constant entre la pràctica i la investigació escènica
El presente artículo es la revisión de la ponencia leída en la I Jornada d’Investigació Teatral de l’Escola Superior d’Art Dramàtic de València en 2019. A partir de la revisión de las motivaciones de su tesis Renovación teatral en España entre 1984-1998. Desde la escritura dramática: puesta en escena y recepción crítica en 2006, el autor describe la metodología empleada y reflexiona sobre las herramientas prácticas halladas, y posteriormente aplicadas profesionalmente, en este proceso de investigación. A partir de la experiencia personal, se defiende la necesidad de mantener un diálogo constante entre práctica e investigación escénica
This paper is the revised transcription of the seminar given on “I Jornada d’Investigació Teatral de l’Escola Superior d’Art Dramàtic de València” of 2019. Arising from the re-examination of the motive behind his doctoral thesis: “Desde la escritura dramática: puesta en escena y recepción crítica” (2006), the autor lays out the methodology employed and reflects upon the practical tools found, and later implemented on the work field, by the means of this research process. Coming from personal experience, the need of having a constant dialogue between practice and theatrical research is sustained
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados