Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Konputagailuen sarrera/irteeraren hezkuntza prozesurakohurbilpen berritzaile bat

Edurne Larraza Mendiluze, Néstor Garay Vitoria

  • euskara

    Artikulu hau Informatikaren Hezkuntzaren Ikerketa (ingelesez, Computing Education Research CER) lerroaren barruan kokatzen da. Egindako ikerketan, zehazki, konputagailuaren sarrera/irteera (S/I) azpisistemaren hezkuntza prozesua aztertu da. Gaia lantzeko erabiltzen diren eredu nagusienak, Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (POI) nola txertatu, teknologiari buruz i(ra)kasteko teknologia berriztea, ebaluatzeko erabiltzen diren azterketak eta ikasleek prozesuaren bukaeran S/I nola ulertzen duten aztertu da ikerketan zehar. CER ikerketa lerroaren barruan konputagailuen arkitektura adarrean eta zehatzago S/I azpisistemaren inguruko azterketa bakarrenetako da. Dena den, bere espezi kotasunaren barruan, bertan emandako hausnarketa beste edozein gairen hezkuntza prozesura eramangarria da, Informatikan nahiz beste edozein alorretan.

  • English

    This paper is framed within the Computing Education Research (CER) area. In the study made, the speci c topic analyzed is the education process of the computer input/output (I/O) subsystem. The main models used in the education process of the aimed topic, the introduction of Project Based Learning (PBL), the renovation of the technology used to teach/learn about a speci c technology, the exams used to evaluate the students' knowledge and the students' understanding of the topic at the end of the process have been analyzed during the research made. This is one of the few studies in the CER area that treats the computer I/O subsystem inside the Computer Architecture area. Anyway, despite its speci city, this research could be replicated in any other topic, even out of the Computing discipline.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus